U09 - U10 piger - årgang 15/14

Velkommen til holdoversigten for piger årgang 2014-2015

Vi ved, at der er en masse piger i Middelfart, som har lyst til at spille fodbold. Men vi ved også, at risikoen for, at pigerne falder fra er betydeligt større, hvis de kun spiller med drengene. Vi har valgt at pulje de yngste årgange for derigennem at få noget volumen på pigesiden i klubben. På den måde kan vi lave en masse sjov træning, som er tilpasset pigerne, og den efterspørgsel vi oplever.

I MG & BK er træningen tilrettelagt efter værdierne ”Mod, Glæde, Bæredygtighed & Kommunikation”. Vi tror på, at vi vokser sammen som hold ved at sikre, at der trænes efter aldersrelaterede træningsprogrammer og i børnehøjde.
Pigeudvalget i MG & BK har sat sig for at skabe en dynamisk og spændende pigeafdeling, hvor spilleglæde, lysten til at blive bedre, lære at indgå som en del af et hold, skal skabe et højt individuelt teknisk niveau hos store som små. Pigeudvalget´s opgave er, at udvikle pigefodbolden i MG & BK, og skabe en bred og talentfuld pigeafdeling med udgangspunkt i klubbens generelle værdier og holdninger.
I er altid velkomne til at komme forbi og træne med. Giv lige trænerne et praj i forvejen. Den første måned er prøvetid uden krav om indmeldelse.

Hold dig yderligere orienteret omkring træningstider mv. på vores Facebook side: www.facebook.com/groups/1349634905456059

Alle klubbens børnehold er drevet af frivillige forældretrænere og holdledere, som gennem løbende uddannelse og sparring med den sportslige ledelse for MG & BK`s Børne- og breddefodbold sikrer, at der trænes efter aldersrelaterede træningsprogrammer og i børnehøjde. Så alt er drevet ud fra ”vi løfter i flok”